Yohann D'ANELLO
|
031815e055
|
Better Scala code
|
2020-04-04 21:56:14 +02:00 |
Yohann D'ANELLO
|
58509e0d5b
|
Translated project in Scala (but the path finder seems to be broken)
|
2020-04-04 04:33:11 +02:00 |
Yohann D'ANELLO
|
40e0a92f9e
|
Add libraries
|
2020-02-28 19:12:53 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
fb9902da44
|
Add compile script
|
2020-02-28 19:10:37 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
cf03a04786
|
Remove useless dependencies
|
2020-02-28 18:09:23 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
d607149097
|
Remove useless dependencies
|
2020-02-28 17:39:32 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
a6581cd37e
|
Increase difficulty per wave
|
2020-02-28 17:14:30 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
5517a10f56
|
Better packaging
|
2020-02-28 16:13:14 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
54c8c14f33
|
Add sample map
|
2020-02-26 01:32:53 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
6bdae39915
|
Fix sprite unpack, launching V1
|
2020-02-26 01:30:11 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
6fa111c872
|
Fix sprite unpack, launching V1
|
2020-02-26 01:20:39 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
07d8c480de
|
README
|
2020-02-26 00:03:02 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
707dd160d6
|
README
|
2020-02-25 23:47:05 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
eda3335501
|
Damage per shot bug
|
2020-02-25 23:38:50 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
3ae852c8f0
|
Debug collisions
|
2020-02-25 13:57:47 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
8c7522e1d3
|
Path finding
|
2020-02-25 12:11:58 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
c1c438a053
|
Better complexity
|
2020-02-25 11:41:50 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
97d455756e
|
Collisions
|
2020-02-25 11:30:22 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
1c7762c40c
|
Selling towers
|
2020-02-25 11:17:23 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
b97f662d70
|
BasicTower has a radius of 3 blocks
|
2020-02-25 11:02:01 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
f16ecc332b
|
Rename simpletower to basictower
|
2020-02-25 11:00:18 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
7200c3e5e4
|
Add tower sprites
|
2020-02-25 10:54:40 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
6ebc761ee3
|
Tower placement
|
2020-02-25 05:14:44 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
d8111ef500
|
Add labels
|
2020-02-25 05:03:36 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
3e348cf91e
|
Move game in a seperate thread
|
2020-02-25 04:07:05 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
dc44220ea6
|
Add towers
|
2020-02-25 03:59:31 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
927d98c977
|
Mob subclasses
|
2020-02-25 03:37:38 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
07221a09f2
|
Add mobs
|
2020-02-25 03:22:32 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
2c1b6a4423
|
Launch game
|
2020-02-25 02:12:13 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
1c3b887daf
|
Remove Eclipse settings
|
2020-02-25 00:52:03 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
94ee23c881
|
Remove warnings
|
2020-02-25 00:48:55 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
d36800ab13
|
Rename to level editor
|
2020-02-25 00:33:32 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
6795917373
|
Reformat code
|
2020-02-25 00:23:01 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
397a2c337a
|
Remove debug message
|
2020-02-25 00:21:47 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
6fa0ef5ba4
|
Remove unknown image
|
2020-02-25 00:12:58 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
2b067ac4de
|
My username is now ÿnérant
|
2020-02-25 00:12:23 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
0b3dd5def2
|
Remove old Eclipse conf
|
2020-02-25 00:10:04 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
15bea5fde0
|
Rename project & packages
|
2020-02-25 00:07:30 +01:00 |
Yohann D'ANELLO
|
88821ab2b5
|
Update .gitignore
|
2020-02-24 23:59:39 +01:00 |
BuildTools
|
765c3fcaa2
|
Merge remote-tracking branch 'origin/master'
|
2015-03-29 17:52:43 +02:00 |
BuildTools
|
0839371a50
|
Possibilité de changer le style de fenêtre ('Look And Feel')
|
2015-03-03 17:04:49 +01:00 |
BuildTools
|
226e4d46a4
|
Possibilité de changer le style de foenêtre ('Look And Feel')
|
2015-03-03 16:06:38 +01:00 |
BuildTools
|
6bbb25322a
|
Mis à jour README.md pour le changement de nom
|
2015-03-03 15:41:37 +01:00 |
BuildTools
|
ac4d682de9
|
Renom de 'unknown' à 'Alice Game Engine'
|
2015-03-03 15:32:11 +01:00 |
galaxyoyo
|
e6fefeaf5b
|
Le bouton annuler sert désormais dans l'interface de création de map
|
2015-01-13 21:42:19 +01:00 |
galaxyoyo
|
0c965d4738
|
Fixé bug de lancement en runtime
|
2015-01-13 21:34:28 +01:00 |
galaxyoyo
|
c7b6450ba3
|
Mis à jour .gitignore
|
2015-01-13 18:40:21 +01:00 |
galaxyoyo
|
eba4deb674
|
Pour une meilleure utilisation, les sprites sont désormais exportés pour
permettre au joueur de créer ses propres sprites
|
2015-01-13 18:37:58 +01:00 |
galaxyoyo
|
873609a43b
|
Fixé bug dans l'affichage de la carte
|
2015-01-13 18:02:57 +01:00 |
galaxyoyo
|
c47939957d
|
Possibilité de placer un sprite d'une couche sans nécessité qu'une
couche précédente existe
|
2015-01-13 15:42:32 +01:00 |